. А там їх зустрічають два динозавра, які хором гарчать «Ласкаво просимо!» По-японськи, зрозуміло.
Перший готель мережі Henn na відкрився в 2015 році в Нагасакі. Назва мережі перекладається приблизно як «дивний», політика її власників у загальному відповідає цьому епітету. Головну роль в обслуговуванні постояльців грають роботи. В одних готелях (зараз їх вісім) вони стилізовані під динозаврів, в інших - під людей. У згадуваному вище токійському готелі гостей в кожному номері чекають дроїди із зоряних війн, які допоможуть включити телевізор, застелити ліжко, а, найголовніше - пограють з дитиною, який, природно, буде щасливий - адже не кожен день випадає можливість контакту зі справжнім роботом, та ще з Star wars.

Рибка, плаваюча в великому акваріумі в фойє, - це теж робот, причому конструкція світиться в моменти вигинів тіла, коли рибка плаває в своєму водоймищі.
При реєстрації гості вказують, якою мовою вони далі воліють спілкуватися з персоналом. Можливі чотири варіанти: японський, англійський, китайський і корейський.

Як говорить Юкіо Нагай, менеджер токійського готелю, футуристичне рішення з персоналом стало наслідком ситуації на ринку праці. Японський працівник коштує дорого. Дешевше «найняти» робота. Деяких постояльців спілкування з машинами нервує, але в цілому вбрання рішення поки себе виправдовує. Фірма покладається на них практично на всіх ділянках роботи, від прибирання, до заповнення паперів.

джерело: https://www.popmech.ru