Незвичайний апарат піднімається в повітря з використанням електроаеродинамічного рушія, в якому використовується пара електродів, щоб штовхати іони і створювати іонний вітер, пише The Verge.

Це явище відоме з 1960-х років. Компанія Apple навіть розмірковувала над тим, щоб використовувати його для охолодження своїх ноутбуків ще в 2012 році, але це перший раз, коли подібне явище використовували для руху літака.

Строго кажучи, цей "літак" - це модель вагою всього 2,45 кілограма. Масштабування його до розмірів комерційних літаків дасть йому безліч переваг в сферах безпеки, шуму, технічного обслуговування і екології в порівнянні з традиційними літаками, але при цьому виникають величезні проблеми. Справа в тому, що подібному апарату потрібно батарея на 40 000 вольт. Це створює величезні проблеми з вагою.

Дослідники вважають, що замість того, щоб використовувати іонні двигуни для управління пасажирським літаком, технологія може використовуватися для управління безпілотними літальними апаратами.
Перший демонстраційний політ тривав лише 12 секунд. За цей час літак подолав 55 метрів і витратив 900 ват електрики.

Слід зазначити, що за останні півстоліття було запущено відразу декілька космічних апаратів, оснащених подібними двигунами - радянські зонди Метеор, кліматичний супутник GOCE, зонди НАСА Deep Space 1 і Dawn, японська міжпланетна станція "Хаябуса".

https://nv.ua