Реєстрація речовин 1500 грн.
Термін - 1-2 тижні
Продовження реєстрації зареєстрованих речовин 3000 грн.
Термін реєстраціі - до 1 месяця
Реєстрація нових речовин від 12500 грн.
Термін - до 2-х місяців

Всі суб’єкти господарської діяльності, які виробляють, реалізують,  зберігають, використовують, транспортують речовини хімічного або біологічного походження зобов’язані пройти державну реєстрацію.

Реєстрації підлягають небезпечні фактори:

-хімічного та біологічного походження;

- індивідуальні хімічні та біологічні речовини (сполуки), у тому числі полімери та матеріали на їх основі, а також ті, що входять до складу сумішевої продукції, які виробляються та (або) застосовуються на території  України чи ввозяться з-за  кордону;

-речовини, які мають у своєму складі домішки, що утворюються у процесі виробництва або застосування, реєструються як індивідуальні речовини.

- небезпечні фактори фізичного походження, у тому числі радіоактивні.

Державній реєстрації не підлягають сумішева продукція,  яка повинна проходити санітарно-гігієнічну експертизу.

Процес державної реєстрації небезпечного фактора  включає приймання заявки на реєстрацію, ухвалення рішення про реєстрацію і видачу сертифіката (свідоцтва) встановленого зразка.

Відповідно до Положення про гігієнічну регламентацію та державну реєстрацію небезпечних факторів, що затверджено постановою Кабінету міністрів України від 13.06.95р. №420, а також постанови Головного державного санітарного лікаря України «Про удосконалення діяльності в галузі державної реєстрації небезпечних факторів і ведення Державного реєстру небезпечних факторів від 15.08.2002 р. № 32 заявником подаються наступні документи:

- заява щодо державної реєстрації (перереєстрації) небезпечного фактора хімічного або біологічного походження встановленого зразку;

- свідоцтво платника податку (копія);

- нормативну документацію, технологічну інструкцію з рецептурами, ГОСТ, ДСТУ, токсиколого-гігієнічний паспорт, паспорт безпеки - для продукції вітчизняного виробництва;

-офіційні документи країни-виробника, що вміщують дані про фізико-хімічні, токсикологічні, екологічні властивості речовини (сертифікат походження, сертифікат якості,  MSDS, дані про фірму-виробника) - для продукції, що імпортується;

- перелік даних, необхідних для здійснення державної реєстрації небезпечного фактора.

Реєстрація небезпечного фактора здійснюється терміном на 5 років, по закінченні якого він підлягає перереєстрації з урахуванням накопиченої за цей період нової інформації про його властивості та небезпечність.